Frédi-szelet
2015. szeptember 05. írta: SzepiÁgi

Frédi-szelet

Sütőzacskóban sült, pácolt- mézes-mustáros bőrös malaccomb szelet, vele párolódott petrezselymes burgonyával és lila hagymás-babsalátával.

 

Családi összejövetelekre, vagy ha vendégeket várunk ajánlom ezt a nem sok munkát, időt igénylő, de kiadós ételt. 
Persze apróbb húsokkal, ugyanígy elkészíthető, kis adagban is!

"Frédi szelet", sütőzacskóban sült, pácolt- mézes-mustáros bőrös malaccomb szelet, vele párolódott petrezselymes burgonyával és lila hagymás-babsalátával.

014_renamed_by_iws_2.jpg

 

Ahogy én készítettem:

A malaccombot bepácoltam, kókuszolaj (olíva olaj is lehet), zúzott fokhagyma, kevés reszelt vöröshagyma, bors, őrölt fűszerpaprika, őrölt kömény, őrölt babérlevél, só keverékével. Ezt ajánlatos előző nap elvégezni és lefedve a hűtőben tárolni. Néhányszor átforgattam a húst a páclében.

Burgonyát hámoztam és félbe vágtam.

A petrezselyemzöldet apróra aprítottam.

A lilahagymákat vékonyra szeleteltem.

A pácléből kiemelt húsnak az egyik oldalát megkentem mézzel, a másikat mustárral és a sütőzacskóba helyeztem. A visszamaradt páclében megforgattam a félbe vágott burgonyákat és azt is a zacskóba szórtam. A megmaradt pácléhez 1dl fehérbort öntöttem, összekevertem és a zacskóba öntöttem. A zsák száját a hozzámellékelt pánttal szorosan bekötöttem. Az így lezárt zsákot, tepsibe helyeztem, eligazgattam a benne lévő anyagot és villával a felsőrészét néhány helyen megszurkáltam. 200 fokon a hús puhulásáig sütöttem. Akkor óvatosan felvágtam a zacskót, a krumplikat a zsák fedésébe hagyva, a húst szépen megpirítottam.

A petrezselyemzöldet kókusz olajon kicsit megpároltam.

Közben elkészítettem a babsalátát:
A vékonyra szeletelt lilahagymát, a levétől leszűrt, dobozos babkonzervvel és sós, cukros, ecetes vízzel összekevertem, majd néhány csepp citromlevet és olíva olajat csöpögtettem rá.

 Tojást főztem a díszítéséhez. A saláta íze összeérik addig, amíg a hús elkészül.

 A megsült burgonyákat megszórtam a párolt petrezselyemzölddel.


Ezután már csak tálalni kell. A siker nem marad el!

045_renamed_by_iws.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr687762064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása