Disznótoros, brokkolis krumplipürével, kovászolt káposztával
2015. október 15. írta: SzepiÁgi

Disznótoros, brokkolis krumplipürével, kovászolt káposztával

Szeretünk "disznólkodni"

 

Frissen vágott disznóból, frissen töltött hurkából, kolbászból, comb darabokból készült ez az étel. Ki egészítője a brokkolis krumplipüre és a kovászolt káposzta volt.

038_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

Disznózsírban teflon edényben sütöttem a hurkát és a kolbászt (ezt hústűvel sütés előtt pár helyen megszurkáltam). A hurka korábban megsül, erre figyelni kell és menet közben kiszedni.

A visszamaradt zsiradékon készült a hús. A combot, apróbb darabokra vágtam, sóztam, borsoztam és zúzott fokhagymával is bekentem.
A zsírban apróra vágott hagymát dinszteltem, majd fűszerpaprikát szórtam bele és hozzáadtam a húsdarabokat. Egy kevés vízzel és fehérborral felengedve, puhára pároltam.

Krumplit héjában főztem. Brokkolit pároltam.
Miután a krumpli megfőtt, meghámoztam és krumplinyomón átnyomtam, még melegen vajat adtam hozzá és alaposan kikevertem. Ízesítettem, sóval, fehérborssal, kevéske szerecsendióval, majd a párolt brokkolival összekevertem. A brokkoli nagyon szép színt kölcsönzött a krumplinak.

024_renamed_by_iws_2.jpg
Házilag kovászolt káposztát tálaltam mellé. Ennek a receptjét, már korábban ismertettem.

019_renamed_by_iws.jpg
Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr927971279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása