Gyümölccsel sült, malachús
2016. január 16. írta: SzepiÁgi

Gyümölccsel sült, malachús

Finom malackodás

 

Nagyon szép bőrös malachúst kaptam (bár két darabból állt, semmit nem vont le a szépségéből). Azonnal beindult a fantáziám! Csodálatos étek kerekedett belőle gyümülcsökkel, friss zöldségekkel tupírozva.

029_renamed_by_iws_6.jpg

Ahogy én készítettem:

A malachúst pácoltam, (olaj, só, bors, őrölt kömény, őrölt babér, fűszerpaprika, zúzott fokhagyma).

013_renamed_by_iws_11.jpg


A gyümölcsök (alma, körte) magját és magházát kivágtam majd szeleteltem. Őrölt fahéjjal megszórtam, citromlével kicsit meglocsoltam. Burgonyát hámoztam, szeleteltem. Ételízesítővel bedörzsöltem.

007_renamed_by_iws_10.jpg


Amikor minden elkészült, a sütőzacskóba rendeztem az előkészített nyersanyagokat. Két mandarint kicsavartam, összekevertem a páclevet a gyümölcslevével és azt is beleöntöttem a zacskóba. Szorosan lezártam és tepsibe helyeztem. Hústűvel több helyen, a felsőrészén megszurkáltam a zacskót, hogy tudjon majd a gőz távozni.

017_renamed_by_iws_11.jpg


200 fokon, 1órát sütöttem, majd akkor felvágtam a zacskót és még 20 percig így pirítottam.


Nyers zöldségsalátát készítettem hozzá:

024.JPG


A vöröskáposztát, sárgarépát, zellergumót, vékony szálasra vágtam. Kapott pár csepp olíva olajat és meglocsoltam mandarin lével. Csodálatos lett, mely remek kiegészítője volt a gyümölcsös húsnak.

 

052_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat!



A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr218277682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása