Sajtos csirkefalatkák grillezett sajttal és nektarinnal
2016. július 26. írta: SzepiÁgi

Sajtos csirkefalatkák grillezett sajttal és nektarinnal

Gyorsan finomat

 

Ennek az összetett ételnek az elkészítése csak egy órácskát vett igénybe. Ráadásul, különleges, harmonikus ízkombináció kerülhetett az asztalunkra.

025_renamed_by_iws.jpg

 

Ahogy én készítettem:


A csirke felső-combokat kifiléztem és kettévágtam, majd minden oldalról besóztam.
Bundát készítettem neki:
Tojást (két db húsra számítva egyet), füstölt sajtot reszelve alaposan összekevertem és ízesítettem sóval, borssal, picike szerecsendióval.
A húsokat megforgattam lisztbe és a tojásos masszába. Forró zsiradékban minden oldalról megsütöttem. Papírtörlőre szedtem ki és leitattam róla a felesleges zsiradékot. Tálalásig melegen tartottam.

001_renamed_by_iws_2.jpg

 


Köretként sajtot és nektarint grilleztem:
Ezt a tevékenységet elvégezhetjük grillen vagy egy tapadásmentes teflon edényben is. Én az utóbbit választottam.
Zsíros, félkemény sajtot válasszunk hozzá. Én a képen látható sajtot használtam.

074_renamed_by_iws_1.jpg

 

3-4 mm vastag szeleteket szeltem a sajtból, borsoztam kicsikét és teflon edényben minden zsiradék nélkül, mind két oldalát –kis lángon -megsütöttem. Igyekezzünk úgy időzíteni az elkészítését, hogy frissen (elkészítését követő 10 percben) kerüljön fogyasztásra.
A nektarint meghámoztam, a magját kivágtam és cikkekre szeltem. Ugyanúgy mint a sajtot, teflon edényben sütöttem meg és megszórtam fahéjjal.

Azon nyomban tálaltam.

029_renamed_by_iws_4.jpg


Nagyon finom ízkombinációt élvezhettünk.

014_renamed_by_iws_9.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr718915940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása