Sült töltött paradicsom
2016. október 19. írta: SzepiÁgi

Sült töltött paradicsom

Már a színe is étvágygerjesztő

Egy újabb vacsora ötletem, aminek nem lehet ellenállni, mert már a színével elcsábít. Egyszerű, gyorsan elkészül és finom.

019_renamed_by_iws_7.jpg

Ahogy én készítettem:
Nyolc db (személyenként kettő db) egészséges, szép nagy paradicsomot megmostam, papírtörlővel a nedvességet leitattam róla.  A tetejét levágtam és a húsát kikanalaztam.
25 dkg gombát egészen finomra vágtam.
Egy nagyobb fej vöröshagymát meghámoztam, lereszeltem. Egy csomó petrezselyemzöldet finomra vágtam.
Ezután zsírban a hagymát és a petrezselyemzöldet félig mefonnyasztottam, hozzáadtam a gombát. Sóztam, borsoztam és zsírjára sütöttem. Akkor megszórtam kevés liszttel és kevés vízzel felengedtem. Pépessé főztem, majd 2 db tojássárgájával jól elkevertem.
A paradicsomok üregét ezzel a gombapéppel töltöttem ki.

040_renamed_by_iws_3.jpg


Egy megfelelő méretű tűzálló üvegedényt kivajaztam és belesorakoztattam a megtöltött paradicsomokat. Tetejét reszelt sajttal meghintettem és vaj darabkákat morzsoltam rá.
Előmelegített sütőbe néhány percig  (5-10 perc) sütöttem.

027_renamed_by_iws_6.jpg


Pirított kenyérrel fogyasztottuk.

026_renamed_by_iws_6.jpg

042_renamed_by_iws_4.jpg

 

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr1611822623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása