Zellerkrémleves sült bacon-nel
2016. november 04. írta: SzepiÁgi

Zellerkrémleves sült bacon-nel

Azért mert imádjuk a krémleveseket

 

Azért imádom a krémlevest készíteni, mert nagyon egyszerű, szinte nem lehet elrontani. Bármilyen zöldségből készíthető. Én most a zellert választottam, jellegzetesen finom ízéért.

056_1.JPG

Ahogy én készítettem:

Hozzávalók:
1 db nagyobb zellergumó, 2 db burgonya, 3 evőkanál olívaolaj, 2 dl főzőtejszín, fűszerek (só, bors, rozmaring, petrezselyem zöld, szerecsendió), 2 l húslé (lehet marha húsleves kockából is) vagy víz.

Elkészítése:
A zellert és burgonyát hámozás után, kockákra vagdaltam
Olívaolajon az apróra vágott vöröshagymát megfuttattam, felengedtem a húslével és beletettem a zeller-, burgonya kockákat. Sóztam, borsoztam, megszórtam kevéske őrölt szerecsendióval és fedő alatt puhára főztem. Ízesítettem még petrezselyem zölddel és rozmaringgal.
Puhulás után, pépesítettem botmixerrel és főzőtejszínnel besűrítve felrotyantottam.

065.JPG


Most sült baconnel tálaltam, de betétként készíthetünk,sonkás gombócot, reszelt sajtot, házi csipetkét, apró nokedlit is.

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr10011930435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása