Töltött cannelloni
2016. december 28. írta: SzepiÁgi

Töltött cannelloni

Nem csak az olaszos ízek kedvelőinek

 

Nem szeretnék senkit bizonytalanságba tartani, ezért az elején leírom, hogy a cannelloni cső alakú, tojás nélküli, durum búzából készült száraztészta. Akik szeretik az olaszos ízeket biztosan imádni fogják, de szerintem mindenkinek ízleni fog ha kipróbálja, megkóstolja.

075_renamed_by_iws_1.jpg

Ahogy én készítettem:

Én 250 gr-os kiszerelésbe vásároltam a tésztát és 20 db-ot készítettem el belőle.

014_renamed_by_iws_12.jpg


1 kg darált sertéshúst használtam a megtöltéséhez.
Hagymát dinszteltem zsíron és utána a húst ezen megpuhítottam, fűszereztem sóval, borssal, oregánóval, bazsalikommal, római köménnyel és 5 evőkanál paradicsompürével.

016_renamed_by_iws_8.jpg


Amikor a hús megpuhult, hagytam kicsit hűlni, majd a száraz cannalloni tésztát megtöltöttem vele.

019_renamed_by_iws_11.jpg


Egy megfelelő méretű tepsit kivajaztam és besorakoztattam a megtöltött csöveket.

023_renamed_by_iws_4.jpg


4 dl paradicsompürét ízesítettem (só, bors, oregánó, bazsalokom, római kömény )  0,5 kg paradicsomot (fürtös) daraboltam és összevegyítettem az ízesített paradicsompürével. Ezt a keveréket egyenletesen elosztottam a tészta tetején.

026_renamed_by_iws_9.jpg


Sajtot reszeltem durvára (40 dkg) és a paradicsomos tésztára szórtam.

028_renamed_by_iws_8.jpg


Lefedtem alufóliával és előmelegített sütőbe téve, 180 fokon 35 percig sütöttem, akkor óvatosan levettem róla a fóliát és még 5 percet így hagytam a sütőbe.

070_renamed_by_iws_2.jpg


Elkészült, melegen tálaltam és tálaláskor aprított zeller zölddel szórtam meg.

084_renamed_by_iws.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr1012078267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása