Pirított csirkemell csíkok paradicsomos spagettivel
2017. január 28. írta: SzepiÁgi

Pirított csirkemell csíkok paradicsomos spagettivel

Ízesítettem...színesítettem...

 

Először kínai kaját akartam készíteni, de menet közben meggondoltam magam. Egy szép színes, ízes ételt készítettem, ami hangulatot adott az étkezőasztalnak és körülötte ülőknek.Az íze pedig fantasztikus volt!

050_renamed_by_iws_6.jpg

 

Ahogy én készítettem:


A csirkemellet csíkokra vágtam.

009_renamed_by_iws_10.jpg


Vöröshagymát és egy tv paprikát apró kockákban zsíron megdinszteltem. Rátettem a csirkemell csíkokat és fehéredésig pároltam. Kevés vízzel felengedtem és ízesítettem. Két gerezd zúzott fokhagymával, sóval, fűszerpaprikával, fekete borssal, koriaderrel, curry porral, rozmaringgal. Gyakori kevergetés közben addig pároltam, amíg a levét elfőtte. Akkor kicsit rápirítottam és el is készült. Tálalásig melegen tartottam.

022_renamed_by_iws_7.jpg

 

Paradicsomszószt készítettem:

038_renamed_by_iws_8.jpg


Kevés zsíron átpirítottam a paradicsompürét és ízesítettem bazsalikommal, oregánóval, kakukkfüvel, sóval, és aki édesebben szereti cukrot vagy édesítőt is tehet bele. Vágtam bele zeller zöldjét. Megszórtam étkezési keményítővel, húslével felengedtem, simára kevertem. Kiforraltam és tálalásig melegen tartottam.

Sajtot reszeltem.

014_renamed_by_iws_17.jpg



A spagettit bő, sós forrásban lévő vízben kifőztem, majd jól lecsöpögtettem.

Tálaltam. Paradicsommal és zeller zöldjével díszítettem.

042_renamed_by_iws_6.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr8512163107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása