Nutellás babapiskóta tekercs
2017. január 29. írta: SzepiÁgi

Nutellás babapiskóta tekercs

Sütésnélküli finomság

 

Ha nem szeretnénk nagy energiát fektetni egy finom édesség elkészítésébe, ajánlom ezt a desszertet, amit még sütni sem kell.

007_renamed_by_iws_7.jpg

Ahogy én készítem:

A babpiskótákat megmártom, vanillincukor és rumaromával ízesített tejbe.

024_renamed_by_iws_3.jpg


Szorosan egymás mellé sorakoztatom egy megfelelő méretű fóliára. Hagyom addig állni, amíg annyira felszívja a nedvességet, hogy hajlíthatóvá válik. Én nyújtófával egy kicsit megsikáltam, hogy tömítődjön.
A tölteléke nutella, amit egy kicsit meleg vízbe állítok, hogy kenhetővé váljon.

nutella.png


A babpiskóta alapot egyenletesen bekenem a krémmel.

028_2_renamed_by_iws_1.jpg


A fólia segítségével feltekerem és hűtőbe teszem.  Jó, ha 4-5 órát pihen a hidegen, mert akkor válik szépen szeletelhetővé.

034_renamed_by_iws_6.jpg


Amikor megdermedt, kitekerem a fóliából.

003_renamed_by_iws_12.jpg


Egy kicsit díszítem és már fogyasztható is. Én csokoládé öntettel és kókuszreszelékkel díszítettem.
De lehet gyümölccsel, tejszínhabbal…stb.

020_renamed_by_iws_9.jpg

 

Szeleteléskor a méretet a babapiskóta szélessége adja.

009_renamed_by_iws_11.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr7112165873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása