Gyömbéres kirántott hagyma és sült hagyma
2017. február 04. írta: SzepiÁgi

Gyömbéres kirántott hagyma és sült hagyma

Hagymát eszem hagymával...

 

Reggelire, vacsorára igen egészséges (akinek a gyomra bírja) és gyorsan elkészíthető ez az étel. Egy gyömbéres, mézes teával pedig tökéletes.

001_renamed_by_iws_6.jpg


Én így készítettem:

A hagymákat kicsit vastagabb körökre vágtam (0,5 cm).
Tojásokat ütöttem fel (hagyma fejenként egy darabot) ízesítettem borssal, sóval, gyömbérrel és alaposan összedolgoztam. A hagymakarikákat lisztbe, a tojásba és vékonyan zsemlemorzsába forgattam. Forró zsírban mind két oldalát kisütöttem.

005_renamed_by_iws_13.jpg

 

Papírtörlővel leitattam róla a fölösleges zsiradékot és tálaltam. Ha marad a hagymából panír nélkül, akkor kicsit megsózom és azt is kisütöm .

008_renamed_by_iws_10.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr2812181744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása