Sajttal töltött fasírt lilahagymás majonézes kukoricasalátával
2017. február 07. írta: SzepiÁgi

Sajttal töltött fasírt lilahagymás majonézes kukoricasalátával

Tegyük változatosabbá megszokott ízeinket

 

Nem nagy durranás egy fasírt, de ha megtöltjük egy kis sajttal, már is érdekesebb. Egy szép színes salátával pedig már a szemünknek is jól esik!

 

 049_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

Én sertés húsból készítettem legalkalmasabb erre a célra a kicsit zsírosabb hús (nálam lapocka). Először a húst daráltam le majd beáztattam a zsemléket tejbe. Amikor megázott kinyomkodtam a tejet belőle és a darált húshoz morzsoltam. Ízesítettem, sóval, borssal, fűszerpaprikával, őrölt köménnyel és sok zúzott fokhagymával. Beleütöttem annyi nyers tojást, ahány zsemlét adtam hozzá. Hagytam addig állni, amíg a salátát elkészítettem.

001_renamed_by_iws_7.jpg

Lilahagyagymás majonézes kukoricasaláta:
Konzerv főtt kukoricát használtam, aminek a levét leszűrtem.
Lilahagymát és piros pritamin paprikát daraboltam. Ezeket összekevertem, megszórtam aprított petrezselyemzölddel.

020_1.JPG

Majonézbe (amit ízesítettem kevéske sóval, édesítővel, mustárral, fehérborral és annyi tejföllel, hogy jól keverhető masszát kapjak) beleforgattam. Hagytam állni tálalásig, hogy az ízek összeérjenek.

Sajtot apróbb darabokra vágtam és előkészítettem az ízesített darált húst.

002_renamed_by_iws_13.jpg

 

A húsból gombócokat formáltam, melynek a közepébe elhelyeztem egy-egy sajt darabot.

007_renamed_by_iws_8.jpg


Összegömbölygettem és zsemlemorzsába meghempergettem.

013_renamed_by_iws_10.jpg


Forró zsírba, de közepes lángon a húsgombócokat minden oldalról megsütöttem. Amikor megsült, akkor papírtörlővel leitattam róla a felesleges zsiradékot és tálaltam.

032_renamed_by_iws_5.jpg



Hidegen is fogyasztható a sajtos fasírt a körettel együtt.

053_renamed_by_iws_2.jpg


Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr7012235192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása