Csirke farhátas zöldborsóleves házi csipetkével
2017. február 10. írta: SzepiÁgi

Csirke farhátas zöldborsóleves házi csipetkével

Az olcsó és egyszerű is lehet finom

 

Még ha valakinek minden alkotó részét vásárolnia kell ehhez a leveshez, (mert házilag nincs felkészülve rá) akkor is az alacsony árfekvésű, de nagyon finom kategóriába tartozik.

005_renamed_by_iws_14.jpg



Ahogy én készítettem:
 
2 db csirke farhátat egyenként négy darabba vágtam. 2 db közepes nagyságú sárgarépát megtisztítottam és karikákra aprítottam. Egy nagy csokor petrezselyemzöldet megmostam és összekötöttem. A fagyasztott zöldborsót is előkészítettem.
Vöröshagymát aprítottam és zsíron megdinszteltem. Rátettem a darabolt csirkehúsokat és fehéredésig sütöttem, akkor rádobtam a sárgarépa karikákat valamint a fagyasztott zöldborsót.
Néhány perces együtt párolás után ízesítettem (sóval, borssal, fűszerpaprikával) és felengedtem a leves mennyiségének megfelelő húslével (amit készíthetünk húsleves kockából is).
A benne lévő dolgok puhulásáig főztem.

014_renamed_by_iws_18.jpg



Addig elkészítettem a házi csipetkét:
Két tojást felütöttem és sóval, borssal jól elkevertem. Annyi lisztet adtam hozzá, amennyit felvett, Kemény tésztát készítettem, melyből lisztes kézzel apró darabkákat csipegettem. Vékonyan megszórtam liszttel és szétterítettem egy tálcán.

Amikor a levesben a hús és a zöldségek is megfőttek, akkor szitába tettem a csipetkét, leráztam róla a lisztet és a tésztát a levesbe szórtam. Amikor a tészta feljött a leves tetejére, levettem a tűzről mert elkészült.

004_renamed_by_iws_7.jpg




Jó étvágyat kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr4612247996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása