Petrezselymes krumplileves szafaládéval
2017. február 16. írta: SzepiÁgi

Petrezselymes krumplileves szafaládéval

Az egyszerűség jegyében

 

Nem kell mindig bonyolult és sok hozzávalóból álló ételeket készíteni. Néha az egyszerű sokkal finomabb. Az egyszerűség jegyében született meg ez a finom és tartalmas levesem is.

022_renamed_by_iws_8.jpg

 

Ahogy én készítettem:

Egy nagyobb szál sárgarépát meghámoztam és karikákra vágtam.
A szafaládékat is karikákra szeltem.
Egy nagy csokor petrezselyem zöldet összeaprítottam.
Burgonyát hámoztam és kockákra vágtam.
Zsíron egy nagy fej apró kockákra vágott vöröshagymát dinszteltem majd hozzáadtam a sárgarépát és a szafaládét is.
Néhány percig együtt pároltam, majd a tűzről levéve fűszerpaprikával, sóval, borssal ízesítettem. Megszórtam étkezési keményítővel. Jól összekavartam és a tűzre visszatéve, állandó kevergetés közben felengedtem a leves mennyiségének megfelelő vízzel.
Amikor a leves felforrt bele tettem a krumpli kockákat és annak puhulásáig főztem.

012_renamed_by_iws_10.jpg


Házi csipetkével tettem még tartalmasabbá, amit külön főztem ki és csak tálaláskor adtam a leveshez.

002_renamed_by_iws_14.jpg




Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr3112265866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása