Magyaros tepertőkrém
2017. február 20. írta: SzepiÁgi

Magyaros tepertőkrém

Egy ötlet reggelihez vagy vacsorához

 

A változatosság gyönyörködtet! Ezért ajánlom ezt az ízes tepertőkrémet a reggeli vagy vacsora asztalra. Elkészítése nem igényel sok időt és gyakorlatot sem, de nagyon finom!

119_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

30 dkg sertéstepertőt ledaráltam.

082_renamed_by_iws_3.jpg


2 közepes fej vöröshagymát megtisztítottam és aprítottam. 2 gerezd fokhagymát ugyancsak.
2 db tojást keményre főztem, majd négybe vágtam.

099_renamed_by_iws_2.jpg


Ezeket közösen újból ledaráltam.
Előkészítettem a fűszereket: 1 evőkanál fűszerpaprikát, 1 mokkáskanál őrölt borsot, 1 mokkáskanál őrölt köménymagot, 1 teáskanál sót (ez a tepertő ízétől függően változhat, úgy hogy kóstoljunk), 1,5 evőkanál mustárt.

091_renamed_by_iws_2.jpg


Ezeket a ledarált tepertős krémmel jól kikevertem.

101_renamed_by_iws_2.jpg


Egy-két órácskát a hűtőbe tettem, hogy az ízek összeérjenek majd tálaltam.

113.JPG


Reggelire vagy vacsorára kitűnő.

124_renamed_by_iws.jpg


Ízlésünknek megfelelően fogyaszthatjuk kenyérre kenve zöldségekkel.

128_renamed_by_iws.jpg


De pirítóssal is remek.

135_renamed_by_iws.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr9912275985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Segna 2017.02.22. 20:58:20

Anyám a hetvenes évek óta pont így csinálja. Kicsit kevesebb fokhagymával.
Jó kombó.

SzepiÁgi 2017.02.23. 11:04:22

@Segna:
Köszönöm, akkor az íze nem ismeretlen.
süti beállítások módosítása