Sajtos tésztában sült patisszon szeletek
2017. szeptember 11. írta: SzepiÁgi

Sajtos tésztában sült patisszon szeletek

Tököljünk egy kicsikét

 

A patisszon szép formájával mindig elbűvöl. A zsenge patisszon pedig könnyen hámozható és finom. Ilyenkor a legalkalmasabb elkészíteni valamilyen formában. Én most sajtos tésztába burkoltam és úgy sütöttem ki. Nagyon finom csemege lett majonéz mártogatóssal.

060_renamed_by_iws_4.jpg

Ahogy én készítettem:


A gyenge patisszont (1kg-ot használtam e célra) meghámoztam, magját eltávolítottam.

015_renamed_by_iws_12.jpg


Ujjnyi vastag szeletekre vágtam és alaposan besóztam mind a két oldaláról.

019_renamed_by_iws_23.jpg

Hagytam állni fél órát. Utána kinyomtam belőle a sós levet és papírtörlővel leitattam róla a nedvességet.


Tésztát készítettem a panírozásához:

048_renamed_by_iws_12.jpg


Egy kevrőtálba 3 egész tojást felütöttem, adtam hozzá 5 evőkanál lisztet, 2 mokkáskanál sütőport, 2 dl tejet, 10 dkg reszelt sajtot, kevéske sót és borsot, majd egy csokor petrezselyemzöldet is belevagdostam. Gépi habverővel alaposan összekevertem. A palacsinta tésztánál sűrűbb masszát kell készíteni.
A patisszon szeleteket megforgattam benne és forró olajba mind két oldalról, közepes lángon megsütöttem.
Papírtörlővel leitattam róla a fölösleges olajt és tálaltam.

075_renamed_by_iws_3.jpg


Majonéz mártogatóssal fogyasztottuk.

069_2.JPG



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr5812821950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása