Csirkemell stroganoff módra
2015. augusztus 23. írta: SzepiÁgi

Csirkemell stroganoff módra

013_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

A csirkemellet, csíkokra vágtam, pár csepp olíva olajjal meglocsoltam, sóztam, borsoztam és állni hagytam.
A gombát laskákra aprítottam.
A csemege uborkát apróbb kockákra vágtam.

Vöröshagymát dinszteltem zsiradékon és a csíkozott csirkemellet ezen átsütöttem. Csak annyira, hogy színe legyen. Kiszedtem és a visszamaradt zsiradékon pároltam a gombát. Ízesítettem, zúzott fokhagymával, sóval, borssal, kevés fehér borral és egy kis húslével engedtem fel. Amikor a gomba megpuhult, hozzáadtam a félretett húst, a kockázott uborkát, egy evőkanál mustárt és összerotyogtattam. A tejfölt a tejszínnel vegyítettem és a húsos anyaghoz öntöttem, jól összekevertem és már csak egyet forraltam. Megszórtam apróra vágott petrezselyemzölddel és tálaltam.

A köret lehet tetszőleges (rizs, tészta…), mi most krokettel fogyasztottuk.

020_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr217728200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása