Baconbe göngyölt, fűszeres csirkemell szeletek,töltött tojáslepénnyel, brokkolival
2015. augusztus 29. írta: SzepiÁgi

Baconbe göngyölt, fűszeres csirkemell szeletek,töltött tojáslepénnyel, brokkolival

Ízek kavalkádja egytálon

 

Szeretem amikor harmónikus ízeket, szép színösszeállítással tudok összehozni egytálon.
Úgy gondolom, a baconbe göngyölt, fűszeres csirkemell szeletek, gombás-zöldséges töltött tojáslepénnyel és vajon párolt brokkolival is egy ilyen.

015_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:


A csirkemellet, vékonyabb csíkokra vágtam, befűszereztem (só, bors, pirospaprika, majoranna, kömény, mustár) és vékonyra szeletelt bacon  csíkokkal körbetekertem. 
Kevés zsiradékon, egy kevés vizet öntve alá, teflon edényben először fedő alatt, amíg a szalonnából a zsír ki nem olvadt, majd fedő nélkül, minden oldalról szép pirosra sütöttem.
Tálalásig melegen tartottam.


Pár darab tojást felütöttem ( 1 tojásból két lepény lesz) adtam hozzá lisztet, tejet, kevéske szódabikarbónát, pici kurkumát, házi ételízesítőt és habosra kevertem habverővel.
Zsiradékon, palacsintasütőben lepényeket sütöttem belőle.
Papírtörlővel a felesleges zsiradékot leitattam róla és tálalásig melegen tartottam.


A brokkolit rózsáira szedtem és vajon puhára, de ropogósra pároltam.


Kiszedtem a vajból és a visszamaradt zsiradékban pároltam tovább az aprított gombát és zöldségeket (sárgarépa, fehérrépa, zöldborsó, karalábé, zeller). Ízlés szerint fűszereztem és ezzel töltöttem meg a tojás lepényeket

.

026_renamed_by_iws.jpg
Jó étvágyat!







A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr837742334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása