Majorannás,sörös csirke, kukoricás,petrezselymes rizzsel és színes salátával
2015. október 19. írta: SzepiÁgi

Majorannás,sörös csirke, kukoricás,petrezselymes rizzsel és színes salátával

Sörben fürdik a csirke

 

Egyszerűen elkészíthető, ízletes étel a mindennapokra. 

046_renamed_by_iws.jpg
Ahogy készült:

Az egész csirkecombokat, sóztam, borsoztam és megszórtam majorannával.
Kivajazott tepsibe egymás mellé helyeztem, öntöttem alá annyi sört, hogy a combokat negyedéig ellepje.
Betakartam alufóliával és 180 fokon sütöttem 40 percig. Ekkor óvatosan, hogy a gőz meg ne égesse a kezemet, levettem róla a fóliát. A felgyűlt lével meglocsolgattam és visszatettem a sütőbe addig, amíg szép piros színt nem kapott.

045_renamed_by_iws_2.jpg

Petrezselymes, kukoricás rizs készült hozzá.
Kevés zsiradékon, apróra vágott hagymát dinszteltem, megpergettem benne a rizst. Felöntöttem a rizs kétszeresének megfelelő mennyiségű húslével és fedő alatt puhára pároltam. Még melegen összekevertem főtt kukoricaszemekkel és megszórtam, aprított petrezselyemlevéllel.

049_renamed_by_iws_2.jpg
Szépen kiegészítette a színes zöldségsaláta:
Uborkát karikákra, pritamin paprikát, tv paprikát, lilahagymát csíkokra vágtam. Kicsikét sóztam, megszórtam apróra vágott kaporlevéllel és citromos olívaolajjal meglocsoltam.


041_renamed_by_iws_1.jpg

041_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr597988951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovizsike · www.http//blog.hu 2015.10.20. 19:15:25

Isteni finom lehet, kipróbálom!!!

SzepiÁgi 2015.10.24. 22:18:32

Garantáltan finom, ajánlom kipróbálásra!
süti beállítások módosítása