Aszalt szilvával töltött pulykamell, párolt brokkolival, bébi répával és borsós rizzsel
2015. november 02. írta: SzepiÁgi

Aszalt szilvával töltött pulykamell, párolt brokkolival, bébi répával és borsós rizzsel

Kedvencke...

 

Kedvenceink közé tartozik a gyümölccsel párosított hús. Általában ünnepekre szoktam készíteni.

12115961_1070653746298624_2605834988133406505_n_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

Az aszalt szilvát vörösborba beáztatom.
A pulyka mellfilét, téglalap alakúra kiklopfolom és sózom, borsozom.
Egy megfelelő méretűre szabott alufóliát, vékony bacon szeletekkel beborítok. Erre fektetem a kiklopfolt mellfilét, aminek a közepére, hosszában egy csíkban teszem a vörösbortól lecsepegtetett aszalt szilvát. Két oldalról ráhajtom a húst a szalonnával, és henger alakúra formálom (segítségünkre lesz a fólia is).
A fóliával beburkolom és tepsibe helyezem. 180 fokon, egy órán át sütöm (hústűvel ellenőzöm, hogy megsült-e).

dsc07247_renamed_by_iws.jpg
Ha elkészült, kiveszem a sütőből és a fóliát eltávolítom róla. Langyosra hűtöm és úgy szeletelem.

dsc07248_renamed_by_iws.jpg

Mi köretnek vajon párolt brokkolit és bébi répát, valamint borsós rizst választottunk.
A zöldségeket megszórtam házi ételízesítővel és vajon wokban puhára pároltam.
A borsót együtt főztem a szokásos módon, a rizzsel.

dsc07250_renamed_by_iws.jpg

Ízlésesen tálra helyeztem és tálaltam.
Áfonya szósz volt még a kiegészítője.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr48046016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása