Pácolt, sült oldalas, pirított tarhonya és tejszínes ananász körettel
2015. november 14. írta: SzepiÁgi

Pácolt, sült oldalas, pirított tarhonya és tejszínes ananász körettel

A hús, a tészta és a gyümölcs "összeházasítása"

 

A hús a tészta és a gyümölcs házasítása, remek ötletnek tűnt számunkra! Szerettük és jól laktunk vele.

004_renamed_by_iws_7.jpg

Ahogy én készítettem:

Az oldalasnak az alábbi pácot készítettem:
Olaj,reszelt vöröshagyma, zúzott fokhagyma, fekete bors, chili paprika, fűszerkömény, rozmaring, majoranna, só.
Ebben a pácban megforgattam párszor a darabolt oldalast és egy  órát hagytam állni a páclében.
Utána tepsibe öntöttem a páclével együtt, pici vizet öntöttem alá és fóliával lefedve sütőbe tettem. 180 fokon, 50 perc alatt puhult meg. Ekkor eltávolítottam róla a fóliát és 10 percig még sütöttem a pecsenyelével locsolgatva és átforgatva.

003_renamed_by_iws_4.jpg
Közben a tarhonyát lepirítottam és gyakori kevergetés mellett, húslével apránként felöntve, puhára pároltam.
A húsokat kiszedtem a pecsenye léből és ennek egy részében megpároltam a darabolt ananászokat, majd egy kis főzőtejszínnel bolondítottam meg.

001_renamed_by_iws_7.jpg
Tálaláskor a maradék pecsenyelével megöntöztem a tarhonyát is.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr528078050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása