Halszeletek sajt-köntösben
2015. november 19. írta: SzepiÁgi

Halszeletek sajt-köntösben

Fő az egészség...

 

A hal nagyon egészséges, mégis a statisztikák szerint, keveset fogyasztanak a magyar emberek!
Pedig, finom, könnyed, mégis laktató ételek készíthetők belőle. Ilyen volt ez a halas étel is.

046_renamed_by_iws_2.jpg
Ahogy én készítettem:

 Hozzávalók:

1 kg natúr halfilé (fagyasztott) só, őrölt bors, petrezselyemzöld, citrom, 20 dkg tejszínes krémsajt,20dkg trappista sajt, 2 gerezd fokhagyma, kevés olaj, liszt, citromlé

A fagyos halszeleteket szobahőmérsékleten hagytam felengedni, majd tenyérnyi darabokra vágtam (így lett 8 szelet). Besóztam, citromlével meglocsoltam.
 A tejszínes krémsajtot tálba tettem, hozzáreszeltem a trappistát, ízesítettem sóval, őrölt borssal, aprított petrezselyemzölddel és zúzott fokhagymával. Egyneművé kevertem.
 A halszeleteket lisztbe forgattam, kevés vajon 1-2 percig mind két oldalát elősütöttem. Kivajazott tepsibe rakosgattam, tetejükön elosztottam a sajtbundát úgy, hogy szépen befedje.
 Előmelegített, 180 fokos sütőben szép pirosra sütöttem.

022_renamed_by_iws_3.jpg

 Párolt petrezselymes rizzsel

026_renamed_by_iws_3.jpg

és vegyes joghurtos zöldséggel tálaltam.

028_renamed_by_iws_2.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr488092056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása