Pikáns sült hal, friss zöldségekkel
2015. december 03. írta: SzepiÁgi

Pikáns sült hal, friss zöldségekkel

Csak bátran a fűszerekkel...

 

 A hal kicsit más fűszerezést igényel, mint általában a húsok. Nem kell félni a fűszerek alkalmazásától, mert ha megfelelő arányban használjuk, csodálatos ízeket varázsolhatunk a tányérunkra.

003_renamed_by_iws_5.jpg

Ahogy én készítettem:

Fagyasztott hal törzseket használtam, amit egy kicsit hagytam állni szobahőmérsékleten, de még nem engedett ki.
Pikáns, hal fűszerkeveréket készítettem:
Ezek alkotói voltak; só, egy cikk zúzott fokhagyma, bors, chili, koriander, édeskömény, rozmaring, bazsalikom, borókabogyó őrlemények egy-egy mokkáskanállal és egy evőkanál fűszerpaprika.
Ezeket vegyítettem és összekevertem egy rész kukoricaliszttel és két rész finomliszttel.
A halat irdaltam és ebben a keverékben alaposan megforgattam.
Forró, bő zsiradékban, minden oldalról megsütöttem. Papírtörlővel a fölösleges zsiradékot leitattam róla és úgy tálaltam.


A zöldségeket apró kockákra vágtam (paradicsom, paprika, uborka, retek, sajt) és sós, kapros, joghurtos öntetet készítettem hozzá.

015_renamed_by_iws_7.jpg
Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr738134636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása