Cserépedényben sült, baconos csirkecombok, almás-káposztás ágyon
2015. december 06. írta: SzepiÁgi

Cserépedényben sült, baconos csirkecombok, almás-káposztás ágyon

Brutálisan finom ízek

 

Amikor nem szeretnék sokat pepecselni az ebéd készítéssel, mindig előkapom kedvenc cserépedényemet. Minden együtt készülhet benne és az ízek is sokkal finomabbak, mint tepsis, hagyományos módon. Most sem alakult ez másképp.

046_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

A cserépedényt, legalább 2 órát, fedelével együtt, hideg vízbe áztattam.
A csirkecombokat, alaposan bedörzsöltem házi ételízesítővel, majd baconnel  betekertem.
A hordós káposztát, átmostam, jól lecsögögtettem. Hagymás zsíron megforgattam párszor és fűszerpaprikát adtam hozzá.
Az almáknak a magházát eltávolítottam és cikkekre vágtam.

A vízből kiemelt cserépedénybe rétegeztem az előre elkészített hozzávalókat.
Először az edény alját, baconnel kibéleltem.

002_renamed_by_iws_4.jpg
Erre a káposzta felét terítettem.

009.JPG

Majd az almacikkek következtek, amit a káposzta másik felével beterítettem.

007_renamed_by_iws_5.jpg

Legfelülre a baconbe tekert csirkecombok kerültek. Ezt még körbe raktam almacikkekkel.

012_renamed_by_iws_6.jpg

Ráhelyeztem az edény fedelét és a hideg sütőbe helyeztem. Bekapcsoltam a sütőt és 5 percenként fokozatosan emeltem a sütő hőfokát 180 fokra. 1 órán át sütöttem, akkor leemeltem a fedelét, durvára reszelt sajttal megszórtam és még 20 percet így sütöttem.

026_renamed_by_iws_4.jpg

Brutálisan finom ízeket élvezhettünk!


Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr688143850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása