Gyümölcsös túróval töltött zsemle, csoki öntettel
2015. december 07. írta: SzepiÁgi

Gyümölcsös túróval töltött zsemle, csoki öntettel

Desszert vagy főfogás

 

Ha már unjuk a húst vagy egy kiadós leves mellé szeretnénk valamit, esetleg csak csemegéznénk finomat, ajánlom ezt a finomságot!

033_renamed_by_iws_5.jpg

Ahogy én készítettem:


A zsemlék tetejét levágtam és a belét kikapartam. Langyos, cukros tejbe egyenként megmártottam (vigyázva, hogy ne szívja teljesen meg magát).

002_renamed_by_iws_5.jpg
A gyümölcsöket (alma, körte, szilva, szőlő) apró darabokra vágtam és megszórtam fahéjjal, vaniliáscukorral.
A túrót villával összetörtem (morzsásra) tojássárgáját és vaniliáscukrot adtam hozzá és kikevertem , majd vegyítettem a fahéjas gyümölccsel.

005_renamed_by_iws_4.jpg
Ezzel töltöttem meg a zsemléket és kivajazott tepsibe helyeztem.

008_renamed_by_iws_6.jpg

Előmelegített sütőbe tettem és 35-40 percig sütöttem 160 fokon.
Közben elkészítettem a csoki öntetet:

012_renamed_by_iws_7.jpg

Étcsokit, gőz fölött olvasztottam és tejszínt valamint pici vajat adva hozzá, alaposan kikevertem.
Ezt külön is tálaltam a töltött zsemlék mellé, hogy mindenki ízlésének megfelelően locsolgassa vele.

019_renamed_by_iws_2.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr258146334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása