Savanyú káposztaleves, házi füstölt kolbásszal, virslivel
2015. december 18. írta: SzepiÁgi

Savanyú káposztaleves, házi füstölt kolbásszal, virslivel

Vitamin bomba

 

Megfázásos időszakokban természetes gyógyszerként hathat a házilag készített, saját ízlésünk szerint ízesített savanyú káposztából készült leves.A házi füstölt kolbász pedig fokozza az ízélményeket!

004_renamed_by_iws_9.jpg
Ahogy én készítettem:

Egy nagytenyérnyi szalonnát, felkockáztam, zsírjára sütöttem. Ebben a zsírban egy jó nagy fej aprított vöröshagymát dinszteltem. A házi füstölt kolbászt karikáztam és a hagymás zsíron kicsit sütöttem. A savanyú káposztát rövidebb szálakra vágtam és a sülő kolbászhoz adtam. Néhányszor átforgattam és felengedtem a szükséges mennyiségű vízzel. Ha nem nagyon savanyú a káposzta, akkor vízzel vegyítve, annak a levét is használhatjuk felengedésre. Kóstolás után,  ízesíthetjük még (mivel a káposzta már ízesített volt) babérlevéllel, sóval, borssal, pirospaprikával, köménnyel. Amikor a káposzta már puha, a felaprított virslit is betesszük és néhány perces forralás után kész is az igazi vitaminbomba levesünk.
Tálaláskor tejfölt és erőspaprikát kínáltam hozzá.

003_renamed_by_iws_7.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr828182480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása