Dupla sajtos sertésszeletek, vele sült zöldséggel és burgonyával
2015. december 23. írta: SzepiÁgi

Dupla sajtos sertésszeletek, vele sült zöldséggel és burgonyával

Mindent egybe, finoman

 

Ezt az ételt hagyományos módon (fóliával lefedve) és cserépedényben is lehet készíteni. Én az utóbbit választottam, mert szeretem a cserépedényben készült ételelek zamatosságát. Gyorsan, kis energiával, mindent egyben készítettem.


033_renamed_by_iws_6.jpg
Ahogy nálam készült:


A szeletelt húst (nálam sertéscomb), só, bors, zúzott fokhagyma, reszelt füstölt sajt, olívaolaj keverékében megforgattam. Hagytam addig a hűtőben, lefedve állni, amíg a többi alkotórésszel elkészültem.


013_renamed_by_iws_9.jpg
A sütőedényt kibéleltem baconnel, füstölt szalonna kockákat és aprított lilahagyma kockákat szórtam rá.

002_2_renamed_by_iws.jpg

Ezt beterítettem az ételízesítővel elkevert, aprított zöldségek egyharmadával.
A burgonyát meghámoztam és hasábokra vágtam, majd ezt is megszórtam ételízesítővel. A zöldség tetején egyenletesen elosztottam.

006_renamed_by_iws_4.jpg
Erre újból a megmaradt zöldségeket tettem.

007_renamed_by_iws_7.jpg
A húst a hűtőből kivéve, átforgattam és ezzel fejeztem be az rétegezést.

014_renamed_by_iws_14.jpg
Lefedve, magas hőfokon sütöttem egy órán át.

016_renamed_by_iws_7.jpg

Akkor jó vastagon újra megszórtam reszelt sajttal és még 20 percig, hagytam, hogy a sajt rápiruljon.


021_renamed_by_iws_7.jpg

Ezt követően kicsit „felvidítottam”, díszítettem és tálaltam.

026_renamed_by_iws_7.jpg
Házi, vágott vegyes savanyúságot fogyasztottunk hozzá.

Jó étvágyat!



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr728194272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása