Gombás virslipörkölt, durum tésztával
2016. január 09. írta: SzepiÁgi

Gombás virslipörkölt, durum tésztával

Virsli, nem csak mustárral és tormával

 

Ha szeretjük a virslit, de már unjuk a mustáros- tormás verziót, akkor ajánlok egy kis változatosságot.
Gyorsan elkészül és biztos vagyok benne, hogy senkinek nem okoz csalódást.

048_renamed_by_iws_4.jpg

Ahogy én készítettem:

Jó minőségű, lehetőleg sertés nem műbeles, füstölt virslit válasszunk erre a célra.
A virsliket karikáztam.

003_renamed_by_iws_8.jpg
A gombát laskákra szeltem.
Vöröshagymát, tv paprikát, paradicsomot kockára vágtam.

Zsíron a kockázott hagymát és paprikát megdinszteltem, majd a paradicsomot is rátettem. Lecsós alapot készítettem. Erre dobtam a szeletelt gombát, fűszereztem, sóval, borssal, ételízesítővel, zúzott fokhagymával. A gombát lepirítottam.

011_renamed_by_iws_8.jpg

Amikor zsírjára sült, meghintettem liszttel és fűszerpaprikával. Ezután a virsli karikákat is hozzáadtam, megszórtam apróra vágott petrezselyemzölddel, kevés vizet öntöttem alá és puhára sütöttem. Finom, szaftos pörköltet kaptam.

014_renamed_by_iws_15.jpg

Zöldséges durum tészta volt a kísérője. A zöldségek (paradicsom, spenót) miatt, szép színes lett a köret. Bő, olajos, sós vízben puhára főztem. Leöblítettem és jól lecsöpögtettem, majd tálaltam.

019_renamed_by_iws_5.jpg

Mi „C” vitaminban gazdag, hordós káposztát fogyasztottunk hozzá.

030_renamed_by_iws_5.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr408254800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silbermann 2016.01.09. 19:02:25

Kedves Ági! Néhány hete követem oldalát és csak gratulálni tudok hozzá! Ajánlatai egytől egyig a fogamra valók. :-) Szeretem az egyszerűségüket. A kezdő főzőcskézők talán hiányolják a hozzávalók tételes felsorolását, de nekem nem hiányzik.
Önnek jó egészséget, nekünk további sok finomságot kívánok!

SzepiÁgi 2016.01.09. 21:26:37

@Silbermann:
Nagyon szépen köszönöm!
Tulajdonképpen én nem is receptet adok meg, hanem útmutatót az ételek elkészítéséhez. Ha valakinek ezzel kapcsolatban kérdése merül fel, én nagyon szívesen megválaszolom.
Mégegyszer köszönöm a kedves szavakat és jó kívánságot! Remélem ezután sem okozok csalódást ...
süti beállítások módosítása