Káposztás csirkecombok
2016. január 30. írta: SzepiÁgi

Káposztás csirkecombok

...vagy, hamis székelykáposzta

 

A csirke és a káposzta jól megférnek egymással, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a most elkészített ételem.
Nem terheli annyira a gyomrot és szinte követeli az étkezés után, a pohár finom borocskát!

010_renamed_by_iws_12.jpg


Ahogy én készítettem:
Kacsazsíron (lehet sertészsír is) bőséges mennyiségű, apróra aprított vöröshagymát dinszteltem. A tűzről levéve fűszerpaprikát adtam hozzá és rátettem a darabolt (alsó, felső) csirkecombokat. Kevés vizet öntöttem rá, összekevertem, és visszatettem a tűzre. Sóztam, borsoztam, őrölt köménnyel megszórtam, zúzott fokhagymát adtam hozzá és sütöttem, szükség esetén mindig csak kevés vizet öntve alá.


A savanyú káposztát egy másik edénybe (annyi vízzel, ami ellepte) feltettem főni. Csak jó minőségű és finom ízű káposztát használjunk, ami már nyersen is ízletes. Ha túl savanyú lenne, mossuk át kicsit. Nem kell puhára főzni, csak hogy még roppanós maradjon.

Amikor a hús megpuhult, a savanyúkáposztát, szűrőkanállal (leve nélkül) adagoltam a húshoz, közben kavargatva. Végül tejfölt adtam hozzá és jól összekevertem. Néhány perces rotyogtatás után, el is készült.
Tálaláskor, tejfölt és erős paprikát is kínáltam.
Az emésztésnek egy kis bor fogyasztása étkezés után jót tesz.

003_renamed_by_iws_9.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr68335394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása