Kapros túróval, olívabogyóval töltött haltörzsek
2016. május 08. írta: SzepiÁgi

Kapros túróval, olívabogyóval töltött haltörzsek

...mert a hal, nemcsak kirántva finom

 

Sajnos nincs horgász a családban, ezért kénytelen vagyok a multik polcairól választani halat.Egy hónapban egyszer- kétszer készítek halételt valamilyen formában. Most ezt a változatot próbáltam ki, ami elnyerte a családom tetszését.

019_renamed_by_iws_2.jpg

Ahogy én készítettem:
A haltörzsek, hasi részét  felhasítottam, a gerincét éles késsel kimetszettem.
A túrót villával összetörtem, sóztam, fehér borsoztam, aprított kaporlevelet és negyedekbe vágott, kimagozott olívabogyót adtam hozzá.

004_renamed_by_iws_2.jpg


A hasüreget ezzel a keverékkel töltöttem ki.

009_renamed_by_iws_3.jpg

Fűszerkeveréket készítettem  1 mokkáskanálnyi fűszerekből  ( tengeri só, szárított fokhagyma, szárított kaporlevél, curry, szegfűszeg, bors, kurkuma, chilli, koriander, édeskömény, rozmaring, borókabogyó, bazsalikom), amit jól összekevertem és ezzel dörzsöltem be a haltörzseket.
Visszaigazítottam eredeti alakjára, beirdaltam és paprikás lisztbe jól megforgattam.

012_renamed_by_iws_2.jpg


Bő, forró olajban szép pirosra sütöttem.
Kapros, vajas burgonyapürével tálaltam.

031_renamed_by_iws.jpg


Tartármártást is kínáltam hozzá.

024_renamed_by_iws_2.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr678696334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása