Sajtos karajszeletek, petrezselymes új burgonyával
2016. május 19. írta: SzepiÁgi

Sajtos karajszeletek, petrezselymes új burgonyával

Kirántott hús kicsit másképpen

 

A kirántott hús megunhatatlan, de nem árt néha "izgalmasabbá" tenni. Egy kis változtatás a panírozásban és már is az újdonság erejével hat.

070_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem.

A csont nélküli karajt szeleteltem, kicsit klopfolással lazítottam a rostokat és a széleit bevagdostam, hogy sütés közben ne zsugorodjon a hús széle.
A hússzeleteket, fokhagymával bedörzsöltem, sóztam, borsoztam.


Panírt készítettem:
Lisztet szitáltam egy tálcára..
A tojásokat felvertem és picit sóztam (szeletenként egy tojás).
Sajtot reszeltem durvára.
Zsemlemorzsát is használtam.


A panírozást a következő sorrendben végeztem:
Először a lisztben forgattam meg alaposan a hússzeleteket, majd a tojásban, ezt követően a sajtban, újra a tojás következett, végül a zsemlemorzsa, de csak vékonyan.
Forró, bő zsírban szép pirosra sütöttem.

Petrezselymes új burgonyával fogyasztottuk.
Ehhez az új burgonyát, dörzsi-szivaccsal megtisztítottam, hasábokra vágtam és sós vízben roppanósra főztem.
A petrezselyemzöldet apróra, egy kis fej vöröshagymát kockákra vágtam. A hagymát zsíron megdinszteltem, a petrezselyemzöldet hozzáadtam, ételízesítővel megszórtam. Összekevertem a megfőtt, leszűrt burgonyával és melegen tálaltam.

Leginkább a friss fejessaláta illik hozzá.

072_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr598732628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása