A mi kedvenc lecsónk
2016. május 24. írta: SzepiÁgi

A mi kedvenc lecsónk

Ahány ház, annyi lecsó recept

 

Szinte nemzeti eledelként nyilvántartott ételünk a lecsó. A magyarok általában nagyon szeretik. Ahány ház, annyi lecsó recept, most én a saját verziómat mutatom meg, hátha valaki még talál benne "érdekességet".

011_renamed_by_iws_4.jpg

Ahogy én készítem:


A paradicsomot meleg víz alá teszem és a héját lehúzom majd  felaprítom, a paprikát megmosom, kicsumázom, és azt is felaprítom.  A vöröshagymát is darabolom ( én szálasra, fél körbe szoktam vágni).  A szalonnát felkockázom, levágom a bőrről. A kolbászt karikára vágom. Ha minden előkészülettel megvagyunk, akkor hozzá foghatunk az elkészítéséhez.

Lassú tűzön a szalonnát elkezdem sütni, amikor üvegessé válik, ráteszem a felaprított vöröshagymát. Sózom, borsozom. Beleteszem  a kolbászt, 5-10 percig együtt sütöm a hagymával. Ezt követően a felaprított paprikát is rádobom és annak összerogyásáig sütöm együtt. Utána a  paradicsomot is hozzáadom és közepes hőfokon puhára főzöm.

003_renamed_by_iws_3.jpg


Mivel mi sok paradicsommal szeretjük, bő leve szokott lenni, de ezt felvert tojással besűrítem.

013_renamed_by_iws_4.jpg

Jó melegen tálalva, erőspaprikát kínálva hozzá és friss kenyérrel tunkolva az igazi.

010_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr48744212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása