Illatos, aromás cukkini saláta
2016. július 03. írta: SzepiÁgi

Illatos, aromás cukkini saláta

A cukkini ezer arcából egy...

 

 A cukkini nagyon változatosan, ízletesen elkészíthető zöldség. Én és a családom szinte minden változatát kedveli.
Most kedvencünkké vált ez az illatos, aromás saláta, ami vacsorára önállóan, de húsok mellé köretnek is kiválóan alkalmas.

028_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:


Két közepes nagyságú (kb.0,5 kg) cukkinit megmostam, de nem hámoztam meg. Végeit levágtam és vékonyan felszeleteltem.

012_renamed_by_iws_5.jpg


Két evőkanál olívaolajat hevítettem és a felszeletelt cukkinit, egy evőkanálnyi mazsolát, egy 30 gr-os fenyőmagos salátakeveréket

015_renamed_by_iws_3.jpg

(ami tartalmazott napraforgómagot, tökmagot, kétféle fenyőmagot) valamint egy zúzott fokhagyma gerezdet összepároltam, miközben meghintettem sóval és borssal. Mindezt én wok edényben készítettem.

021.JPG


Miután megpárolódott, kihűtöttem. Rácsöpögtettem egy fél citrom levét és megszórtam apróra vágott mentalevéllel.

Nagyon finom, aromás és illatos salátát kaptam.

026_renamed_by_iws_3.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr338864178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovizsike · www.http//blog.hu 2016.07.03. 21:22:11

Ez a saláta isteni finom lehet, köszike ezt megcsinálom!!!

SzepiÁgi 2016.07.04. 16:24:10

@kovizsike blog.hu:
Nagyon szívesen! Biztos vagyok benne, hogy nem fogsz csalódni.
süti beállítások módosítása