Csokis- mentás málnahab, friss gyümölccsel
2016. július 10. írta: SzepiÁgi

Csokis- mentás málnahab, friss gyümölccsel

A divatos pohárkrémek egyike

 

Nagyon gyorsan elkészíthető és hűtve, igazán izgalmas ízélményt nyújtanak a pohárkrémek. Se szeri, se száma a változatoknak. Ez is egy fajtája, mely a sok friss gyümölccsel üdítő és a csokival nagyon csábító.

10341534_1012934582070541_25189055671443326_n_renamed_by_iws.jpg


Ahogy én készítettem:

Hozzávalók egy személy részére:
10 dkg friss málna, 1-2 db mentalevél, 1 dl habtejszín, 2 szelet csoki, ½ csomag vaniliás cukor

Elkészítése:
A málna mennyiséget megfeleztem és az egyik felét félre tettem. A másik feléből a mentával és vaniliás cukorral, - botmixer segítségével- málnavelőt készítettem. A visszamaradt nagyobb mentaleveleket kivettem belőle.
A csokit egy teáskanálnyi tejszínnel felovasztottam .
A habtejszínt könnyedre felvertem, majd hozzáadva a málnavelőt, tovább vertem kemény habbá.
Egy megfelelő pohárba (vagy tálba) összeállítottam a gyümölcsös habot.
Alulra öntöttem az olvasztott csokiból, erre egy adag mentás hab majd néhány szem friss málna következett. Beterítettem újabb habbal és meglocsoltam a tetejét csokival. Díszítettem mentalevéllel és friss málna szemekkel.

10155971_1012934575403875_3271676795077269306_n_renamed_by_iws.jpg



Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr758878238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása