Túrós-barackos süti virágok
2016. július 16. írta: SzepiÁgi

Túrós-barackos süti virágok

Ha egy gyors nasira vágyunk...

 

 Imádjuk a gyorsan elkészíthető finomságokat. Nem jár nagy strapával és hamar az asztalra kerül. 
 Ilyen ez a túrós-gyümölcsös nasika is!

 008_renamed_by_iws_4.jpg

 

Ahogy én készítettem:


Hozzávalók:
0,5 kg leveles vajas tészta, (én saját magam készítem és több receptemben is megtalálható az elkészítése) 2 db tojás, 25 dkg túró, 8-10 szem sárgabarack, 3 csomag vanilliás cukor, egy evőkanál mazsola (ez el is hagyható).
Ebből az adagból nekem 16 db lett.

Elkészítése:
A tésztát lisztezett gyúrótáblán elnyújtottam kb. 3 mm vastagságúra és lehetőleg téglalap alakba.
Utána 16 db-ba vágtam.
Tölteléket készítettem:
A túrót villával áttörtem, a tejben megáztatott mazsolát hozzákevertem és két tasak vanilliás cukrot.
A tojásokat felütöttem, az egyiknek a sárgáját külön tettem a kenéshez. A többit a túróhoz adtam és a masszát alaposan kikevertem.
A sárgabarackok magját kivettem és a gyümölcsöt ketté választottam.

Az elvágott tésztakocka közepére halmoztam egy  lapos evőkanálnyit a túrómasszából, a tetejére helyeztem a félszem barackot és a tészta végeit felhajtottam, virágalakúra formáztam. Alaposan összenyomkodtam körbe, hogy sütés közben a töltelék ne fojjon ki.

Egy megfelelő méretü tepsit kivajaztam és a virágokat besorakoztattam a tepsibe. Tetejét és körbe a tésztát megkentem a korábban félretett tojássárgájával.
Előmelegített sütőben 160 fokon fél órát sütöttem.

003_renamed_by_iws_5.jpg



Tálaláskor megszórtam vanilliás cukorral és színes torta reszelékkel. Díszítettem citromfűvel és virágcsokor került az asztalra.

016_renamed_by_iws_2.jpg


Frissen fogyasztva a legfinomabb.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr778894434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása