Pikáns csirkemell zöldséges-vegyes rizskörettel, paradicsomsalátával
2016. augusztus 22. írta: SzepiÁgi

Pikáns csirkemell zöldséges-vegyes rizskörettel, paradicsomsalátával

A színek is meghozzák az étvágyat

 

Szeretem a színes, étvágygerjesztő ételeket. Szerintem a mostani ilyenre sikerült, ráadásul nagyon finom is volt.

173_renamed_by_iws.jpg

 

Ahogy én készítettem:


A filézett csirkemellet csíkokra vágtam.
Póréhagymát karikáztam, majd zsíron megdinszteltem, aprított zellerszárral együtt.

152_renamed_by_iws.jpg

 

 A csirkemellet hozzáadtam. Sóztam, borsoztam, bazsalikomot, paradicsompürét és ízlés szerint mézet adtam hozzá. Gyakori kevergetés mellett puhára pároltam. Tálaláskor, zeller zölddel szórtam meg.

Nagyon finom rizsköretet tálaltam hozzá.

157_renamed_by_iws.jpg


Alkotói voltak: fehér rizs, sárga rizs, zöldborsó, apró kockákra vágott  pritaminpaprika, főtt kukoricaszemek.
A kétféle rizst előfőztem, sós lobogó vízben 10 percig. Majd leszűrtem és alaposan lecsöpögtettem.
Vajon minden hozzávalót összevegyítve, ételízesítővel megszórva, puhára pároltam. (Én wokban készítettem, nem fedtem le és gyakran kevergettem.)
Tálaláskor meghintettem, aprított petrezselyemzölddel.

Paradicsomsalátát készítettem :

187_renamed_by_iws.jpg


A paradicsomot karikákra szeltem.  Öntetet készítettem, extra szűz olíva olajból, tokaji furmint borecetből, tengeri sóból, koriander- és római köménymagból. Ezzel meglocsoltam a paradicsom karikákat és tálaláskor megszórtam gojibogyós saláta magkeverékkel.

181_renamed_by_iws.jpg



Már látványnak is étvágygerjesztő finomság került az asztalra!

180_renamed_by_iws.jpg

 



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr6511356516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása