Durum spagetti tejszínes vargányaszósszal
2016. augusztus 23. írta: SzepiÁgi

Durum spagetti tejszínes vargányaszósszal

Az erdei gombának nincs párja

 

Szereti a családom a gombát. Amikor tehetem, erdei gombát használok, de a csiperke is tökéletes, ha más nincs.
Természetesen az erdei gombának nincs párja.
A most bemutatott ételem, alapanyaga vargánya.

005_renamed_by_iws_3.jpg

 

Ahogy én készítettem:
A gombát ( én most kb. 1 kg vargányát használtam, de másmilyen gombából is készíthető) tisztítás és alapos mosást követően, nem túl apró darabokra szeltem.
Zsíron, apróra vágott vöröshagymát dinszteltem.  Megszórtam fűszerpaprikával, felengedtem 1 dl száraz fehérborral és hozzáadtam a szeletelt gombát. Fűszerezésként használtam még, sót ízlés szerint, borsot, zúzott fokhagymát, kakukkfüvet,  borsikafüvet ( mindenből egy mokkáskanálnyit) és  egy jó nagy csomó apróra vágott petrezselyemzöldet.
Amikor a gomba megpuhult, belekevertem 3,5 dl 20%-os főzőtejszínt. Egyet forraltam rajta és el is készült.

021_renamed_by_iws_2.jpg



A durum spagettit egészben, bő, sós, olajos vízben puhára főztem.

018_renamed_by_iws_4.jpg

Utána leszűrtem, lecsöpögtettem és tálaltam.

013_renamed_by_iws_5.jpg


Petrezselyemzölddel díszítettem.

028_renamed_by_iws_5.jpg

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr4711610136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása