Csirkemájas zöldséges töltött tortilla
2016. november 20. írta: SzepiÁgi

Csirkemájas zöldséges töltött tortilla

Csábítóan finom ízek

 

Nagy sikere volt a család körében ennek a most hozott ételnek. Imádott csirkemájunkat hívtam segítségül. Hagyományosan kezdtem, aztán egy kicsit "megkutyultam" majd bebugyoláltam és az eredmény egy küllemében és ízében is különleges étel lett!

073_renamed_by_iws_2.jpg

 

Ahogy én készítettem:

A csirkemájat sütésre előkészítettem (tisztítottam, hogy véletlenül sem maradjon rajta az epe), megmostam majd a vizet kicsit leitattam róla.

010_renamed_by_iws_10.jpg


Két nagy fej vöröshagymát  vékony szeletekre vágtam és zsíron megdinszteltem.

017_renamed_by_iws_9.jpg


Utána hozzáadtam a májat és borssal, majorannával ízesítve puhára sütöttem. Csak akkor sóztam amikor a máj megpuhult. Kicsit hagytam hűlni és kiszedtem a zsírból a sült májat. Apróbb darabokra vágtam és félretettem.

029_renamed_by_iws_8.jpg


Zöldségeket hámoztam (sárgarépa, fehérrépa, fehér-és piros paprika, gomba). A gombát aprítottam és a zöldségeket a zöldséghámozóval vékony csíkokra vágtam.

038_renamed_by_iws_6.jpg


Zsíron mindet egyszerre puhára sütöttem. Közbe beleszeleteltem egy fej lilahagymát és két gerezd zúzott fokhagymát is adtam hozzá.

044_renamed_by_iws_3.jpg

Sóztam, borsoztam és amikor puhára sült hozzáadtam az aprított májat, megszórtam apróra vágott zeller zölddel. Azzal néhányszor átforgattam és levettem a tűzről.
Most kész tortilla lapokat ( másik receptemnél készítettem a lapokat és ott annak leírása megtalálható) használtam, amit teflon  edénybe kicsit mind két oldalról átmelegítettem.

052_renamed_by_iws_3.jpg


Ezt töltöttem meg a májas zöldséges keverékkel. A közepére helyeztem a szükséges mennyiségű tölteléket és feltekertem.

055_renamed_by_iws_3.jpg

A tekercset a közepén rézsútosan elvágtam és tálra helyeztem.

061_renamed_by_iws_1.jpg


A saláta és koktélparadicsom nem csak a díszítést szolgálta, hanem ezt fogyasztottuk is hozzá.

079_renamed_by_iws_4.jpg


A salátát megmostam, leveleire szedtem, konyharuhával leitattam róla a vizet. A koktélparadicsomokat félbevágtam. Meglocsoltam olívaolajjal és  almaecettel, majd néhány csepp citromot is csepegtettem rá.Tálaláskor a tekercseket aprított petrezselyemzölddel hintettem meg.

071_renamed_by_iws_1.jpg

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr3211977394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása