Cukkíni krémleves gluténmentes paprikás kukoricatallérral és mozarellával
2017. november 11. írta: SzepiÁgi

Cukkíni krémleves gluténmentes paprikás kukoricatallérral és mozarellával

A krémleves olyan, mint tortán a hab...

 

Imádom a krémleveseket. Nem csak azért, mert gyorsan elkészíthetőek, hanem selymesen finomak és kiegészítőkkel laktatóvá is tehetőek. Most cukkíniből készítettem a levesemet.

080_renamed_by_iws.jpg

Ahogy én készítettem:

40 dkg meghámozott cukkínit és 25 dkg krumplit kockákra vágtam. Egy nagy fej vöröshagymát nem túl apró kockákra és 3 gerezd fokhagymát karikákra aprítottam.

049_renamed_by_iws_6.jpg


4 evőkanál repceolajon elkezdtem párolni a vöröshagymát, amikor üvegessé vált, hozzáadtam a fokhagymát és 3-4 percig kavargatva együtt pároltam. Utána a krumplit is belekevertem, 10 perc után került bele a cukkíni és a fűszerek. Ízlésünknek megfelelően ízesíthetjük én bazsalikomot, oregánót és kakukkfüvet használtam, ezekből 1 mokkáskanálnyit tettem bele.

059_renamed_by_iws_5.jpg

Jól összeforgattam és felöntöttem 2 l húsalap - lével. Lefedtem és fedő alatt főztem a hozzávalók puhulásáig.

062_renamed_by_iws_14.jpg


Miután megfőttek, a lángról levéve, merülő-mixerrel pépesítettem.

072_renamed_by_iws_6.jpg


Ezt követően visszatettem a lángra és 0,5 l 20 %-os főzőtejszínnel tovább sűrítettem. Nem kell főzeléknek lennie, ha nagyon besűrűsödne, tejjel hígítható.

092_renamed_by_iws_2.jpg



Kicsit meghűtöttem és tálaltam.  Gluténmentes paprikás kukoricatallérral és mozarellával kínáltam.

078_renamed_by_iws_8.jpg


Egy ízletes és egészséges levest fogyaszthattunk.

105_renamed_by_iws_1.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr9213239229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása