Sütés nélküli túró-rudi torta
2016. június 20. írta: SzepiÁgi

Sütés nélküli túró-rudi torta

Túró-rudi kedvelők, ne hagyják ki

 

Egyik gyermekem, nagy túró-rudi imádó. Ezért születésnapjára tortaformában tálaltam Neki, melyet édesítővel készítettem. Viszont mi is kíváncsiak voltunk az ízére, ezért külön egy cukros változat is készült.

027_renamed_by_iws_1.jpg

Ahogy én készítettem:

004_renamed_by_iws_3.jpg

Hozzávalók egy őzgerincformához:


18 dkg porcukor (vagy ennek megfelelő mennyiségű édesítő, 18 dkg vaj, 50 dkg tehéntúró, 2 csomag vanilliáscukor, ízlés szerint mazsola (el is hagyható), 2 XXL-es és egy normál natúr piros pettyes túró-rudi, 10-12 db babapiskóta, 20 gr étkezési zselatin, 1 citrom, 3 dl tej.

Elkészítése:
2 dl tejben elkevertem a zselatint, majd felfőztem. Félretettem  hűlni, addig amíg a túrós részt elkészítettem.

009_renamed_by_iws_4.jpg

A porcukrot a vajjal habosra kevertem, majd hozzáadtam az összetört túrót, vanilliáscukrot, a citrom reszelt héját, a mazsolát és jól összekevertem. Utána egy fél citrom levével újból kikevertem. Addigra kihűlt a zselatinos tej is , amit hozzáöntöttem és alaposan elvegyítettem, simává kevertem.

012_renamed_by_iws_3.jpg


Az őzgerincformát folpackkal kibéleltem és beleöntöttem a túrós massza felét. Erre elhelyeztem a túró-rudikat, majd befedtem a maradék túróval.

017_renamed_by_iws_3.jpg


A megmaradt 1 dl tejbe hirtelen megmártottam (ne ázzon el) a babapiskótákat és a túrós masszatetejére sűrűn leraktam.
Becsomagoltam fóliába és hűtőszekrénybe tettem dermedni. Legalább 3 órát legyen a hidegen. Én fogyasztás előtti nap este készítettem és remekül megszilárdult a tortám.

Hűtés után, kifordítottam az őzgerincből, lehúztam róla a fóliát és díszítettem.

Édesítővel  szülinapi tortát készítettem belőle, amit csoki felirattal láttam el.
011_renamed_by_iws_7.jpg

A másik cukorral készült és csokireszeléket kapott díszítésként.
Így a túró-rudi imádók nem csak két falatot ehettek belőle.

055_renamed_by_iws_1.jpg



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr668824538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása