Hamis kötött leves
2019. március 21. írta: SzepiÁgi

Hamis kötött leves

Egy igazán laktató leves

 

Én és a családom imádjuk a tartalmas, sűrű leveseket. A most bemutatott is azok közé tartozik. Akár egytálételként is fogyasztható! Hamissága abból adódik, hogy a tésztát nem saját kezűleg készítettem, hanem vásároltam.

051.JPG

 

Ahogy én készítettem:

2 szál sárgarépát, 1 szál gyökeret, közepes fej karalábét, 15 cm hosszú póréhagymát, 3 szárzellert, 1 db piros kaliforniai paprikát, egy marék zöldborsót, 1 csokor petrezselyemzöldet használtam az elkészítéséhez.

004.JPG


A zöldségeket meghámoztam és recés zöldségvágó késsel aprítottam.2 evőkanál kacsazsíron a zöldségeket a borsó és a petrezselyemzöld kivételével dinszteltem 15 percig.008_1.JPG

 

Ezt követően megszórtam 2 evőkanál rizsliszttel, 1 csapott evőkanál őrölt fűszerpaprikával, 2-3 percig kavargatva pirítottam és felöntöttem 2 l zöldség alap lével. Sóztam, borsoztam.
Lefedtem és a zöldségek puhulásáig főztem.
Amikor még roppanósak voltak a zöldségek, készen vásárolt, gomba töltelékes tortelloni tésztát főztem bele.  A tésztával egyidejűleg egy marék zöldborsót és 1 csokor aprított petrezselyem zöldet is beleszórtam.

034_3.JPG

10 perc után el is készült a tartalmas, nagyon finom levesem.

070.JPG



Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr614707616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása