Házi hamburger
2015. augusztus 27. írta: SzepiÁgi

Házi hamburger

A gyors büfék illóziója

 

020_renamed_by_iws_1.jpgOtthonunkban, a gyors büfék illózióját keltve, készítsünk ízlésünknek megfelelő és olcsóbb hamburgert.


Házi hamburger, ahogy én készítettem:

A bucit készen vásároltam.

A húspogácsához darált marhahúst (ha egy kicsit zsírosabb az jobb) használtam. Ízesítettem korianderrel, borssal, sóval, reszeltem bele vöröshagymát, zúzott fokhagymát, egy kis zsemlemorzsát adtam hozzá és nyers tojást ütöttem bele. Összedolgoztam. Vizes kézzel nagyobbacska pogácsát készítettem belőle, meglapitgattam és forró zsiradékban jól átsütöttem.


Zöldségeket is tettem a buciba: tépett salátalevelet, paradicsom szeleteket, uborkát, lilahagymát (ami nekem, pár napja savanyítva megmaradt). Használtam még ketchupot (aki szereti használhat  mustárt, majonézt is).


A bucit szétvágtam, az alsó felére tettem salátalevelet, a karikára vágott uborkát, a savanyú lilahagymát, a húspogácsát, erre helyeztem a paradicsom karikákat (koktélparadicsomot), meglocsoltam ketchuppal és ráhelyeztem a buci másik felét.
014_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr197737126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása