Vadász káposzta
2019. március 21. írta: SzepiÁgi

Vadász káposzta

Pár összetevőből finom ebéd vagy vacsora

 

Aki a káposztát szereti, nagyon rövid idő alatt, kevés összetevőből elkészítheti ezt az ételt. Ebédre és vacsorára egyaránt kitűnő!

076_1.JPG

 

Ahogy készítettem:

1 kg édes káposztát legyalultam és besóztam. 15 percet hagytam állni.

008.JPG


Addig 15 dkg füstölt bőr nélküli szalonnát kiolvasztottam, de nem tepertő állagig.
Rátettem a sóból kinyomott káposztát és együtt dinszteltem tovább.  

032_1.JPG

Megszórtam 1 mokkáskanál őrölt köménnyel.
Amikor a káposzta félig puha volt, 25 dkg karikára vágott jó minőségű füstölt kolbászt adtam hozzá. A káposzta puhulásáig együtt sütöttem.

039_1.JPG


4 dl tejfölt elkevertem 1 evőkanál őrölt fűszerpaprikával (aki az erőset szereti azt is használhat).

049_1.JPG

Ráöntöttem a káposztára, jól elkevertem és már csak egyet forraltam rajta.

054_1.JPG

 

Kikapcsoltam alatta a tüzet, és egy teás kanál csomborral (borsikafű) megszórtam. Összekevertem és tálaltam.

104.JPG


Tálaláskor még további tejfölt és friss kenyeret kínáltam hozzá.

062.JPG

 

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr9314707514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferencné Cservári 2019.05.22. 17:50:26

Remek összetevők, szeretem! A tálalás igazán ínycsiklandó!
süti beállítások módosítása