Birsalmaleves, amit mentával szédítettem meg
2015. október 13. írta: SzepiÁgi

Birsalmaleves, amit mentával szédítettem meg

Birsalma az egészségünkért

 

Érik a birsalma, bár még a fagy nem csípte meg (úgy hallottam, akkor finomabb) de így is imádni való!
Én egy kis mentával bolondítottam meg...


008_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

A birsalmákat meghámoztam és magházukat eltávolítottam. Kockákra vágtam
Hideg vízben odatettem főni. Ízesítettem, picike sóval, cukorral, egy citrom reszelt héjával, vaniliáscukorral, pár darab szegfűszeggel, őrölt fahéjjal és fűszertojásba tett mentalevéllel.
Puhára főztem az almát és pudingos habarást készítettem. A vanilia ízű pudingport a birsalmalevével simára kevertem, annyi levet adtam hozzá, hogy jó folyós legyen (ha nagyon sűrűsödik, egy kis tejjel hígítható). Szűrőkanálon keresztül, hogy véletlenül sem maradjon benne csomó, visszaszűrtem a levesre. 
Már csak egyet kellett forrnia és kész is.
Tálalás előtt kihalásztam belőle a szegfűszeget, a mentát a fűszertojással. Tálaláskor pedig friss mentalevéllel díszítettem.
Langyosra hűtve vagy teljesen hidegen egyaránt kiváló.

012_renamed_by_iws_4.jpg

Jó étvágyat!




 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr907965810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása