Sült atlanti jéghal törzsek, őszi salátával
2015. október 21. írta: SzepiÁgi

Sült atlanti jéghal törzsek, őszi salátával

Vigyázunk a "formánkra"

 

Ebből az ételből, ehetünk kedvünkre és mégsem kell félni, hogy elhízunk.

013_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:


A haltörzseket néhány helyen beirdaltam.

014_renamed_by_iws_7.jpg
Lisztes, fűszeres keveréket készítettem. A fűszerek, szárítottak és morzsoltak: só, fokhagyma, kapor, bors, koriander, édeskömény, rozmaring, bazsalikom, borókabogyó.
Ebbe alaposan megforgattam és bő, forró zsiradékon mindkét oldalát, szép pirosra sütöttem. Papírtörlővel leitattam róla a fölösleges zsiradékot és tálaltam. Az irdalásokba, citrom karikákat tettem.


010_renamed_by_iws_3.jpg
Friss, joghurtos salátával tálaltam.
Az ősz, finom, friss zöldségeit használtam. Édeskáposzta, vöröskáposzta, sárgarépa, kínai kel, madársaláta. Ezeket vékony csíkokra vagdaltam és sózott joghurttal öntöttem nyakon. Tálaláskor, citromlével megcsöpögtettem.


015_renamed_by_iws_3.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr618008205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása