Bögrés, mákos korongok
2016. január 31. írta: SzepiÁgi

Bögrés, mákos korongok

Elkészítéséhez nem kell cukrásznak lenni

 

Amikor úgy gondoljuk semmink nincs itthon egy kis édességhez, jusson eszünkbe ez a recept. A semminél csak kicsivel kell több hozzá! Elkészítése pedig annyira egyszerű, hogy akár egy gyerekre is rábízhatjuk. Nem kell hozzá cukrásznak lenni. Kinézetre, ízre is tökéletes nasi!

008_renamed_by_iws_12.jpg

A mérce, 3 dl –es bögre
Hozzávalók:
1 cukor, 1,5 liszt, 1 tej (én kókusztejet használtam), 1 darált mák (de lehet dió is)
1 db tojás, 1 csomag sütőpor, 1 kávéskanál fahéj, 1 citrom reszelt héja.

Elkészítése:
Egy keverőtálban, először a szilárd hozzávalókat keverjük ki, majd következik a tojás és apránként adagolva, folyamatosan kevergetve a tej. Teljesen folyós anyagot fogunk kapni, nem kell tőle megijedni!
Kivajazott, kilisztezett tepsibe öntjük (az én tepsim, 35x25 cm) és előmelegített sütőben, közepes hőfokon 20-25 percig sütjük. Végezzünk tűpróbát!
Ha kicsit hűlt, nekünk tetsző formára vághatjuk. Én most pohárral korongokat vágtam ki belőle.

009_renamed_by_iws_5.jpg

 Tejszínhabbal és meggybefőttel tálaltam.

011_renamed_by_iws_12.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr648337810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása