Hamis vadas zöldséges durum tésztával
2016. december 11. írta: SzepiÁgi

Hamis vadas zöldséges durum tésztával

Csak a neve hamis, az íze eredeti...

 

A szószos húsok nálunk mindig bejönnek.Most is tejfölös husira készültem, aztán menet közben gondoltam egyet és tejfölös helyett, vadas ízesítésű szószt készítettem. Nem bántam meg, mert sokkal finomabb. ízesebb lett és jobban esett a családnak is.

019_renamed_by_iws_10.jpg

Ahogy én készítettem:

A sertéscombot (1 kg) tetszés szerint, lehetőleg egyforma nagyságúra daraboltam.
Egy nagy fej vöröshagymát apró kockákra vágtam és zsíron megdinszteltem. Utána a tűzről levéve, fűszerpaprikát adtam hozzá és 2,5 dl vízzel felengedve alaposan kikevertem. Rádobtam a darabolt húsokat és fűszereztem, sóval, borssal, zúzott fokhagymával. A hús puhulásáig sütöttem, de már folyadékot nem adtam hozzá. Amikor megsült, kiszedtem a zsírjából.

005_renamed_by_iws_8.jpg


A visszamaradt zsiradékon durvára lereszelt sárgarépát, karikázott fehérrépát dinszteltem. Felöntöttem  annyi húslével ( ha nincs víz is jó) ami ellepte.
 
Ízesítettem őrölt  babérral, borssal, sóval, cukorral és mustárral. Puhára pároltam a zöldségeket, majd botmixerrel pépesítettem.

002_renamed_by_iws_7.jpg


Beleöntöttem 3,5 dl főzőtejszínt, hozzáadtam a sült hús darabokat és összeforraltam. Ha szükséges utána ízesíthetjük sóval, cukorral, citromlével.

009_renamed_by_iws_9.jpg


A zöldséges durum tésztát bő, forró sós vízben kifőztem, lecsepegtettem és a szószos hússal tálaltam.

012_renamed_by_iws_9.jpg


Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr5812040415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása