Medvehagymás sörkorcsolya
2017. április 14. írta: SzepiÁgi

Medvehagymás sörkorcsolya

Nem brummog, de nagyon finom

 

Baráti összejövetelekkor, nagy beszélgetések közepette nagyon jól esik ez az aprócska rágcsálni való. Jó csúszik rá a sör! De egyedül fogyasztva is kitűnő.

033_renamed_by_iws_5.jpg

Ahogy én készítettem:
Hozzávalók:
50 dkg liszt, 1 dl tejföl, 2 tojás sárgája, 25 dkg vaj, 3 dkg élesztő (1 dl tejben 1 dkg cukorral felfuttatva), 1 csokor (10 szál) medvehagyma ,só.

Elkészítése:
A tésztát (a medvehagymáig írt hozzávalókból) összedolgoztam és 0,5 órát kelesztettem, majd elnyújtottam.

002_2_renamed_by_iws.jpg


Az összevágott medvehagyma felét rászórtam és feltekertem, elnyújtottam, majd összehajtogattam és langyos helyen 20 percet pihentettem.

006.JPG


Ezt követően újra nyújtottam és rászórtam a maradék hagymát.

010_renamed_by_iws_16.jpg


Feltekertem, ujjnyi vastagra nyújtottam. Berácsoztam a tetejét, pogácsa szaggatóval daraboltam.

013_renamed_by_iws_13.jpg


Sütőpapírral kibélelt tepsibe helyeztem, megkentem a tetejét tojás sárgájával, pihentettem még 10 percet.

016_renamed_by_iws_12.jpg


Előmelegített sütőben sütöttem, 180 fokon 15-20 percig.
Ebből az adagból a közepes méretű pogácsa szaggatóval készítve kb. 80 db lesz.

035.JPG

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr3012427303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása