Sült penne carbonara, párolt almával
2015. november 13. írta: SzepiÁgi

Sült penne carbonara, párolt almával

Főlve-sülve az igazi

 

Én nagyon szeretem a tésztás ételeket. Variálni is imádom. Sütve még most készítettem ezt először .

045_renamed_by_iws_3.jpg

Ahogy én készítettem:

A sonkát apró kockákra vágtam, a sajtot megreszeltem.

005_renamed_by_iws_2.jpg
A színes durum pennét (paradicsomos, spenótos, sima), bő, sós forrásban lévő vízben kifőztem, és lecsöpögtettem.

014_renamed_by_iws_12.jpg

A kockára vágott sonkát, vajon megpirítottam.

 Carbonara mártást készítettem:

Vajon, apránként adagolva hozzá, a reszelt sajtot megolvasztottam. Ízesítettem sóval, fehérborssal, zúzott fokhagymával, apróra vágott petrezselyem-és zeller zölddel, snidlinggel.
20%-os tejszínt öntöttem hozzá és állandó kevergetés mellett jól kiforraltam, majd a pirított sonkakockákat is hozzá kevertem. Ha sűrű lenne, tejjel lehet hígítani.

010_renamed_by_iws_6.jpg
A mártást összekevertem a kifőtt pennével .

Megfelelő méretű tepsit, alaposan kivajaztam, zsemlemorzsáztam

017_renamed_by_iws_7.jpg.
Ebbe terítettem el a tésztát és sütőbe tettem. Fél órát sütöttem.

022_renamed_by_iws_2.jpg
Akkor megszórtam bőségesen reszelt sajttal (a füstölt finomabb), és visszatettem a sütőbe, amíg a sajt megolvadt a tetején és szép színt kapott.

065_renamed_by_iws.jpg

Sült almát készítettem:
Az almák magházát eltávolítottam és annak helyét mézzel meglocsoltam, fahéjat szórtam bele. Alufóliába csomagoltam és a sütőbe, 10 perc alatt készre sült.
Nagyon finom kiegészítője lett a sült tésztának.

034_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr708076108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása