Kapros, töltött kelkáposzta
2015. augusztus 20. írta: SzepiÁgi

Kapros, töltött kelkáposzta

 Töltött káposzta nyáriasítva

 

toltott_kelkaposzta.jpg

Ahogy én készítettem:

A kelkáposzta fejet, hirtelen forró vízbe dugom és leveleire szedem. A vastag ereket eltávolítom róla. A sűrű, közép részét csíkokra vágom.


Elkészítem a tölteléket:
Darálthúst fűszerezek ( só, bors, paprika, kömény, zúzott fokhagyma, ha nem zsíros a húsunk, akkor egy kis zsír). A rizst, hagymás zsíron megfuttatom, majd a húshoz adom. Jól összedolgozom.

Ezzel a töltelékkel töltöm meg a kelkáposzta leveleket.


Az edény aljára, amiben főzöm, egy sort teszek a csíkokra vágott kelkáposztából és erre szépen sorban lerakom a megtöltött leveleket. Apróra vágott kaporral megszórom és beterítem a maradék káposzta csíkkal. Felöntöm annyi hideg vízzel, ami ellepi. Ételízesítővel, pirospaprikával ízesítem és lassú forralással főzöm. Néha az edényt megrázogatom. Ha megpuhult, még egy kis kaporral megszórom és leveszem a tűzről.


Tejföllel tálalom.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr427720992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökönrúgott Feleségek 2016.09.05. 17:16:56

Összefutott a nyál a számban :) kipróbálom!
süti beállítások módosítása