Töltött kenyér
2015. szeptember 07. írta: SzepiÁgi

Töltött kenyér

Maradékok ízletes felhasználása

 

Amikor pár szeletes maradék felvágottak, pici szalonna és bármi, de finom ehető dolog felgyűlik a hűtőbe, ajánlom az újrahasznosítását ! Remek vacsorát rittyenthetünk belőle. Ehhez nyújt segítséget a receptem.

Töltött kenyér

027_renamed_by_iws.jpg



Alapja egy kenyér, melyet 1 cm-es szeletekre vágunk úgy, hogy az álját nem vágjuk át ( kb. 1 cm részben).
A szeletek közé tesszük a maradék felvágottakat. Az én töltelékem, bacon szalonna, főtt, füstölt tarja, párizsi, szalámi, füstölt szalonna, lilahagyma, edámi sajt volt. Egy kicsit megspricceltem vízzel és sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem. Előmelegített sütőben, közepes hőfokon egy órán át sütöttem.

004_renamed_by_iws.jpg

Félúton, beterítettem alufóliával, hogy ne barnuljon túl, de a töltelék átsüljön.

014_renamed_by_iws_3.jpg

Míg sült, elkészítettem a zöldsalátát. Kígyóuborkát vékony karikákra vágtam, a hagymát is, retket daraboltam. Kicsit besóztam és cukor, víz, ecet, kapor ( hagyományos salátalé) keverékével leöntöttem. A végén citrom ízesítésű, olíva olajjal locsoltam meg.
Mire a kenyér megsült, az ízek is összeértek és kellemes, ropogós, friss saláta készült.

010_renamed_by_iws.jpg

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepizek.blog.hu/api/trackback/id/tr667768426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása